
Reklama autobusowa
On 21 lutego 2022 by adminReklama na autobusach, co warto wiedzieć?
Reklamy możemy zobaczyć wszędzie, firmy walczą o każdego klienta na naprawdę ogromną ilość sposobów. Jakby nie patrzeć, dzięki nim każda firma jest w stanie się utrzymać, jeśli zastosuje dobry plan marketingowy.
Walka przy dużej konkurencji najczęściej jest bardzo ciężka, w szczególności jeżeli chcemy być na ich poziomie, a tym bardziej jeszcze lepsi. Jednym z takich sposób na przyciągnięcie klientów jest właśnie reklama na autobusach.Ten typ reklam, jest bardzo widoczny ze względu na swoje gabaryty, najczęściej autobus jest nią obklejony w całości. Ze względu na swój rozmiar, klienci są w stanie znacznie szybciej ją zauważyć, co może sprawić, że będą chcieli zainteresować się tematem, który widnieje na danej reklamie na autobusie. Warto odwiedzić tę stronę, jeżeli poważnie zastanawiasz się nad zakupem tego rodzaju reklamy.
Reklamy autobusowe a duże miasta
Reklamy autobusowe nie koniecznie muszą znajdować się na zewnętrznej stronie autobusu, jednakże w takiej sytuacji są znacznie lepiej widoczne. Warto sugerować się taką reklamą jeżeli chcemy promować swój produkt w dużym mieście, takim jak Warszawa, Wrocław, Szczecin, jak równie Bydgoszcz, Rzeszów lub Olsztyn. W takich miastach jest wiele osób, które przyjeżdżają tam z mniejszych miast oraz miejscowości. Reklamy tego typu są dobrym rozwiązaniem jeżeli chodzi o promowanie naszych usług jak i produktów, zwłaszcza z tego względu, że w takich miastach możemy znaleźć dużo osób, takich jak studenci, którzy przybywają tam z różnych części Polski. Można powiedzieć, że są to nowi potencjalni klienci. Należy również pamiętać, że wiele z większych miast jest również miastami nastawionymi na turystkę, dzięki czemu też przybywa tam dużo osób przyjezdnych, które mogą spędzić tam maksymalnie kilka dni. W taki sposób mamy możliwość trafić do klientów, którzy widzą taką reklamę pierwszy raz, przy czym od razu mamy szansę zwiększyć nasze przychody ze sprzedaży, a co za tym idzie, zyski. Taki zabieg jest bardzo ważny dla przedsiębiorstwa, dlatego trzeba zdawać sobie sprawę z takiej możliwości.
Bydgoszcz dla przykładu zapewnia ciekawą atrakcją turystyczną, którą jest rzeka przepływająca dosłownie przez środek miasta. Warto w takiej sytuacji skupić się na przykład na reklamie, która jest związana w pewien sposób z wynajmem kajaków, bądź pontonów. Olsztyn natomiast słynie z pięknego starego miasta oraz wielu zabytków, dlatego warto skupić się na reklamie promującej historię tego miasta, związaną z przykładowo muzeum, bądź skansenem. Opcji jest naprawdę wiele.
Reklama w autobusach i ich zastosowanie
Jak możemy się domyślić, reklama w autobusach nie jest tak zjawiskowa jak reklama na jego zewnętrznej stronie. Każda z tych reklam ma swoje wady i zalety. Reklama w autobusach może pojawiać się na oknach, tyłach siedzeń, jak również na monitorach pokazujących trasę autobusu. Jest to miejsce, gdzie najczęściej możemy ją spotkać. Reklama w autobusach ma to do siebie, że może być ona przedstawiana w wersji audio bądź wideo na monitorze, który przeważnie znajdziemy zaraz za kabiną kierowcy. Reklama tego typu może się co chwilę zmieniać na inną, przez co mamy większe pole manewru poprzez lokowanie większej ilości produktów.
Jest to bardzo dobry sposób, jeżeli firma lokuje dwa lub więcej produktów, które chce, by zostały zauważone przez potencjalnych klientów. Ponadto jak wszyscy dobrze wiemy, jazda w autobusie jest często nużąca, niektórzy tez nie mogą w nim używać telefonu, bo mają chorobę lokomocyjną, dlatego tego typu reklama jest idealnym zabójcą czasu. Warto mieć to na uwadze.